skip to Main Content
PSA

PSA Consulting tilbyr banebrytende applikasjoner, skytjenester og løsninger som kan gi et forsprang i dag, og frigjøre kunnskapen hos ledende advokatfirmaer og juridiske avdelinger. Vi digitaliserer prosesser og integrerer data i organisasjonen din, slik at de ansatte kan fokusere på å levere verdi og innovative tjenester til sine klienter.  PSA Consulting har hovedkontor på Aker Brygge i Oslo, og betjener kunder i alle nordiske land.

Vi rådgir våre kunder omkring valg og kombinasjoner av løsninger, og leverer vår egen digitale integrasjons- og tjenesteplattform – Custodian – spesielt utviklet for behovene til advokatbransjen i Norden.  Vi jobber med hele verdikjeden omkring tjenesteproduksjonen i advokatfirmaer, men hovedområdene våre er:

  • iManage, Verdens ledende dokumentstyringsløsning for advokatbransjen. PSA er sertifisert forhandler og teknologipartner.  Forvalter iManage for de største advokatselskapene i Norge og er den ledende leverandøren av iManage Cloud i Norden.
  • Custodian Digital tjenesteplattform
  • iPaasVi leverer skybaserte integrasjoner som en tjeneste med alle oppgraderinger inkludert for de mest brukte applikasjoner i advokatverdenen
  • Client Onboarding KYC/AML  – Komplett løsning for kontrollert og brukervennlig digitalt kundeinntak, hvitvaskkontroll, PEP & Sanksjon osv – alt  i.h.t norske lover og regler, med komplett revisjonsspor og rapportering ved tilsyn. Leveres integrert med nødvendige datakilder , ERP/CRM og DMS.  Benyttes av ledende advokatselskaper i Norden, og lanseres under Techtorget i en standardisert løsning for fast-track implementering.
  • Analytics – vi leverer bransjetilpassede rapporteringsdashboards basert på PowerBI og Azure/365 med koplinger til alle applikasjonene koplet til din dataplattform, inklusive selvsagt ERP og Klient/Saksstøtte systemer.
  • Document LifeCycle
  • Digital Malhåndtering og kontraktsautomatisering
  • Knowledge Management og erfaringsdatabaser
  • Henvendelsesportaler for oppfølging og profesjonelt inntak av hendelser for juridiske avdelinger
  • Desktop Dokumentadministrasjon (pdf, sammenligning, dokumentrens)
  • Administrative systemer
  • Moderne timefangst fra Tiq,  som foreslår din timeseddel via smart integrasjon med iManage, Office365+Teams og din ERP
  • Elegant reise- og utleggshåndtering via Rydoo
Back To Top